یادداشت های یک افسر جوان

دانشجویان،افسران جوان جبهه مقابله باجنگ نرم هستند.حضرت امام خامنه ای

یادداشت های یک افسر جوان

دانشجویان،افسران جوان جبهه مقابله باجنگ نرم هستند.حضرت امام خامنه ای

همه دارند به پابوسی تو می آیند...


... بهـ یـاد چــــــــــــــــایــی شـیـریـن کـربــــــلاییــ ها
لبــــــــــمـ حـلاوتــــ احـلی منـ العـســــــــــــل دارد ...



در جواب هجمه‌ های اخیر نسبت به دکتر عباسی (چه کسانی سود میبرند؟)

دکتر حسن عباسی استراتژیست ارشد جهموری اسلامی ایران نزدیک به دو دهه است که در زمینه مسائل استراتژیک به صورت تخصصی فعالیت می کند. وی از سال ۱۳۸۵ یک دوره کرسی نظریه پردازی در سطح کشور با نزدیک به ۷۰۰۰ دانشجو در طول ۷ سال ، برگزار نموده است. حسن عباسی، تا کنون یکی از اصلی ترین چهره های فرهنگی کشور بوده که علاوه بر داشتن تنها کرسی مستمر نظریه پردازی در زمینه دکترین ملی زندگی در افق ۱۴۰۴ ، رکورددار تعداد سخنرانی ها و روشنگری در مجامع دانشگاهی نیز بوده است.
حسن عباسی جزء محدود نفراتی است که به اَین عمار رهبری در زمینه تولید علم لبیک گفته است و سال های متمادی با تربیت شماری از دانشجویان در این زمینه ، دکترین های تخصصی جمهوری اسلامی را از مسائل نظامی و امنیتی تا دکترین سلامت، سینما و اقتصاد و … را تبیین نموده است.
 وی با وجود این همه تلاش و روشنگری در عرصه جنگ نرم و تولید علم دینی با بیش از ۴۵۰ جلسه کرسی نظریه پردازی مورد هجمه رسانه های ضد انقلاب و برخی رسانه های معلوم الحال داخلی قرار گرفته است، تا انقلاب اسلامی بوده و هست افرادی سعی در تخریب چهره دلسوزان و عماران امام جامعه را داشته اند . امروز عده ای که سال ها از قبال انقلاب برای خود نام و نانی دست و پا کرده اند ، تیشه برداشتند و می خواهند ریشه ی ولایت مدارانی همچون حسن عباسی را با فرافکنی و دروغ پردازی و بی تقوایی رسانه هایشان بزنند.
چند روزی است که جریان خاصی، به قصد تخریب جریان انقلاب اسلامی و ایجاد تفرقه در میان نیروهای اصلی انقلاب اسلامی، کلیپی را از دکتر عباسی در فضای سایبری منتشر کرده است که در آن بخش مقطوعی از صحبت های ایشان(30ثانیه) را که در نقد بدعت های عزاداری و به حاشیه رفتن اصل حرکت امام حسین علیه السلام و محوریت شخصیت امام حسین علیه السلام، آن هم در سال ۱۳۸۵ ایراد شده است، برداشته اند و عَلَم کرده اند به اسم توهین به حضرت رقیه (س).
جالب است یکی از روحانیونی که در واکنش به این فایل صوتی به سخنرانی علیه حسن عباسی پرداخته است از ارادت مندان هاشمی‌رفسنجانی بوده که این امر به خوبی ماهیت این گونه اقدامات را آشکار می‌سازد.برای شناخت ریشه ی این جریان و جلوگیری از ایجاد تفرقه و افشای این جریان ها، کافی است فقط عقبه ی آقای یثربی را در کاشان بشناسید.
این تصویر، مربوط به همان آقای یثربی است که در کلیپ مذکور، صحبت می کند:


 زنجیره تقطیع فیلم و صوت سخنرانی‌های استاد حسن عباسی در تلویزیون‌ها و وب سایت‌های ضد انقلاب مانند بی بی سی، من و تو و VOA… ،دنباله‌ای در داخل کشور پیدا کرده است که مربوط به گروه متحجرین است، البته دور نیست که گوی رقابت را از ضد انقلاب و اصلاح طلب جماعت بربایند.

از جمله این وبسایت‌ها «صراط المتحجرین» است که با تمرکز بر یک کلیپ  سی ثانیه‌ای که در واقع تقطیع یکی از سخنرانی‌های قدیمی ایشان است، سعی در تطهیر کسانی نمود که حتی در محرم امسال بر خود نام دیوانگان ذوالجناح را نهادند.

و اساسا در این سخنرانی استاد حسن عباسی به فرق بین یک شور همراه با شعور با یک شور بدون شعور و تعقل می‌پردازد که کسانی با این شور بدون شعور قمه می‌زنند و با میکروفون در سر خود می‌کوبند که آسیب به خود رساندن ظلم به نفس است اینان خود را دیوانگان حسین ، رقیه ، علی اکبر  و… می‌خوانند و مانند دیوانگان به خود قلاده ی سگ می‌بندند که ما سگ حسین هستیم ، و این گونه است که دشمنان اسلام با این گزاره‌ها دست به توهین اسلام و افراطی گر خواندن مسلمانان می‌پردازند.

و حرف اصلی استاد حسن عباسی شناخت امام حسین (ع) از حیث شیوه زندگی و برخورد با ظلم و دفاعی که از دین جدش می‌کرد که می‌فرمود “اگر دین جدم جز با کشته شدن من برپای نمی‌ماند ای شمشیرها مرا دریابید” .

حسین انسان دیوانه نمی‌خواهد که بدون داشتن هرگونه معرفتی نسبت به امامش حرکت‌های جوگیرانه انجام می‌دهد ، که همین حرکت‌ها نیز در کنسرت‌های موسیقی‌های راک انجام می‌شود که با اجرا یک قطعه موسیقی همه سرهای خود را تکان می‌دهند و حرکت‌های ناشایست از خود نشان می‌دهند ، واقعا فرق مجلس عزاداری امام حسین (ع) که در آن همه ی جوانها برهنه شده بدون شعور و تعقل به سینه میزنند و اربده می‌کشند حسین حسین و حرکت‌های این چنین به دور از عقل انجام می‌دهند ، واقعا تفاوت این مجالس با یک کنسرت راک که در آن همه مست و از این دست حرکت‌ها انجام می‌دهند چیست ؟ شاید تفاوت فقط بین نوع موسیقی آن باشد که این با گیتار برقی و آلات موسیقی است اما آن با یک صدای زیر حسین حسین و یک مداحی مشابه موسیقی پاپ است.

در این راستا، فایل کامل این سخنرانی تحت عنوان «خوب بد زشت در نبردی مشکوک» که در حوزه سیاست خارجی در اردیبهشت سال ۸۵ در دانشگاه بوعلی سینا همدان ایراد شده بود را می‌توانید از لینک زیر دریافت کنید:

حتما دانلود کنید...فوق العاده جالب...

دانلود فایل صوتی سخنرانی

شماها دارید همان کاری با حسن عباسی می کنید که با آیت الله خوشوقت کردید، در اواخر عمر این عالم وارسته و پرهیزکار رسانه ها باز هم این سیاست کثیف سانسور را در پیش گرفتند و قسمتی کوتاه از جلسه درس اخلاق این بزرگوار را بریدند و گفتند ایشان حضرت رقیه (س) دردانه اباعبدالله را انکار کرده است و در وجود ایشان تشکیک وارد کرده اند . بعدها آیت الله خوشوقت آن رسانه ها لعنت کردند و گفتند من از آنهایی که مطلب درس اخلاق مرا تکته تکته کرده اند نمی گذرم.
برای شما ها فرقی ندارد حسن عباسی باشد یا آیت الله خوشوقت،و آنجا بود که حسین (ع) در صحرای کربلا فریاد زد “هل من ناصر ینصرنی” اما جوابی نشنید و آن حضرت به سپاهیان اموی فرمود: شکم هایتان از حرام پر شده و قلب هایتان از پذیرش حق گریزان شده است.
در این سالها سیاست کثیف ژورنالیستی برخی رسانه های معلوم الحال داخلی تکه تکه کردن مباحث و سخنرانی های علمی دکتر عباسی بوده است و با این کار سعی در تخریب وجوه علمی ایشان را دارند ، برای اصحاب رسانه و فرهنگ و همچین شاگردان و علاقه مندان به حسن عباسی جای بسی سوال است که این رسانه های معلوم الحال با تخریب چهره کسی که سالها برای انقلاب اسلامی و رهبری جان فشانی کرده ، چه در زمان ۸ دفاع مقدس در عرصه جنگ سخت و چه این سالها در در عرصه جنگ نرم و تولید علم و جنبش نرم افزاری ؛ چه چیزی را به دست می آورند؟؟!!!


دانلود مستند آسیب‌های عزاداری و عزاداری مطلوب از منظر علما ، مراجع تقلید ، امام خامنه ای
(غفلت‌ها و انحرافاتی که شعائر حسینی را به مخاطره کشانده است.)

حتما ببینید...بسیار جالبه

دانلود فایل تصویری: (کیفیت بالا)
۵۲ مگابایت

دانلود فایل تصویری: (کیفیت پایین )
۲۰ مگابایت

نمایش آنلاین در آپارات : لینک آپارات

«شما اینجا یک شعرى بخوانید، امروز هم که ویدئو و اینترنت و وسائل گوناگون انتقال پیام وجود دارد؛ عکس و تفصیلات آن برود در فلان نقطه، چهار تا آدم جاهلِ متعصب را تحریک کند، بیندازد به جان یک مشت زن و بچه‌ى بى‌گناه، خون اینها را بریزد. مراقب این چیزها باشید.اینکه بنده این همه اصرار میکنم، تأکید میکنم براى اینکه اختلافات مذهبى و طایفه‌اى  را کمرنگ کنید، براى این است. کسى خیال نکند که اگر ما بخواهیم نعمت این عشقى که دلهاى مردم ما را بحمداللّه پر کرده و مالامال از محبت اهل‌بیت است، شکرگزارى کنیم و این عواطف را تحریک کنیم، راهش آن است؛ نه، اشتباه است.اختلاف‌افکنى یا تحریک عصبیتهاى اختلاف‌افکن، مصلحت نیست؛ نه امروز مصلحت است، نه زمان امام صادق (علیه‌السّلام) مصلحت بود؛ آنها هم جلویش را گرفتند. بعضى از افراد سطحى‌نگر به این مسئله توجه ندارند.»

بیانات مقام معظم رهبری در دیدار جمعى از مداحان   ۹۲/۰۲/۱۱


 امام موسی صدر در کتاب سفر شهادت خود اینطور می نویسد:
“ما در برابر مکتب کربلا هستیم؛ مکتبی که پدران و نیاکان ما آن را پاس داشته‌‌اند؛ مکتبی که دیگر امامان‌ نیز با آن همساز و همسو بوده‌‌اند و آن را با اشک و آه و ناله و احساسات همراه کرده‌‌اند تا با دل‌هایمان پیوند بخورد و عقل‌‌هایمان را به اندیشه درآورد و بدن‌‌هایمان را به تلاش در راه خداوند سبحان وادارد، وگرنه گریه چه سودی برای امام حسین دارد؟ گریه به تنهایی و به دور از کار و حرکت، از نظر خود امام حسین نیز مردود است.

امام حسین خود را قربانی دین خود و رسالت جد خود و حقوق ثابت امت او کرد. جان او در راه این هدف کم‌‌ارزش است. دین حسین گرانبهاتر از خود اوست و، از این رو، حسین جان خود را فدای دینش می‌‌کند. بنابراین، کسی که گریه می‌‌کند، اما در عین حال، برای پایمال کردن اهداف امام حسین تلاش می‌‌کند، همانند عمربن‌سعد است که گریه می‌‌کرد، ولی دستور کشتن امام حسین را هم داد. کسی که گریه می‌‌کند، ولی در برابر پایمال شدن حق و جولان دادن باطل خاموش می‌‌نشیند نیز همین وضع را دارد و «کسی که از گفتن حق دم فرو می‌‌بندد شیطانی لال است.”

منابع:

http://dr-abbasi.ir

http://ystc.ir/yaghin


جواب توهین صراط نیوز به استاد حسن عباسی در ادامه مطلب ... 

ادامه مطلب ...

بدون شرح!



پ.ن: شبکه های اجتماعی مجموعا بیش از یک میلیارد کاربر دارند و فیس بوک به تنهایی 500 میلیون کاربر را به خود اختصاص داده است.

آنها تا خدا فاصله ای ندارند

آدمهای ساده را دوست دارم

همان ها که بدی هیچ کس را باور ندارند

همان ها که برای همه لبخند دارند

همان ها که پر از حس های خوبند

همان ها که چه باشند چه نباشند، هستند

برای همه هستند،بی منت...

آدمهای ساده را باید مثل یک تابلوی نقاشی ساعتها تماشا کرد

عمرشان کوتاه است

از بس هر که از راه می رسد

یا زمینشان میزند

یا درس ساده نبودن بهشان می دهد!

 

آدم های ساده را دوست دارم

بوی ناب آدم می دهند

ساده می مانند

ساده صبوری می کنند

ساده دوست دارند

اما سخت دل می کنند

 

آدم های ساده را دوست دارم

دلهای آنها هیچگاه خطا نمی کند

فقط سادگی می کند

وامروز سادگی پاکترین خطای دنیاست!

 

آدم های ساده را دوست دارم

شعاع مهربانیشان بی انتهاست

تا بتوانند همه را در آن جای دهند

آنها تا خدا فاصله ای ندارند

 

این روزها تنها چیزی که میخواهم سکوت است...

در کلبه ای میان جنگل

با یک فنجان قهوه

و یک "منِ او"!

همین.

سوء تفاهم!

«محمد جواد ظریف» وزیر خارجه ایران، در پاسخ به مسئله جزایر سه‌گانه گفته است:«تهران آماده گفت‌وگو درباره یکی از این جزایر به نام «ابوموسی» است!»

البته بعد از بازتاب گسترده این سخنان در رسانه های داخلی و خارجی،، سخنگوی وزارت خارجه  در راستای ماست مالی کردن با تاکید بر اینکه برخی رسانه ها ترجمه ناقص و غیر دقیقی از مطالب وزیر امور خارجه داشته اند گفت:« آقای ظریف در پاسخ به سئوالی در مورد سفر وزیر خارجه امارات و تاثیرات آن از جمله بر موضوع ابوموسی اینگونه پاسخ داده است که "سفر وزیر خارجه امارات به تهران آغاز خوبی برای تقویت روابط دو جانبه است طبیعی است اختلافاتی در دیدگاه ها و استنباط های همسایگان وجود داشته باشد در این سفر در مورد مسائل مورد اهتمام دو کشور گفتگو شد و به گفتگوهای خود برای رفع همه سوء تفاهماتی که در میان دو کشور وجود دارد از جمله مسئله ابوموسی ادامه می دهیم و ما با دوستان خود در امارات برای رفع این مشکل و سوء تفاهم گفتگو می کنیم"»

خوب بود آقای دیپلمات به این چند نکته نیز توجه می کرد:

1- اقدامات آقای ظریف در این سه ماه گذشته کم کم دارد شک همه را برمی انگیزد.نگرانی ما بیشتر از این بابت است که جزییات دیدارهای او محرمانه باقی مانده است و ایشان حاضر نیست به هیچ وجه در این موارد صحبت کند.مثلا ادعاهایی مطرح میشود که در ضمیمه (محرمانه) اجرایی توافقنامه ژنو در مورد خیلی مسائل دیگر صحبت شده است.مثلا درباره همین جزایر سه گانه و لزوم توافق با امارات و ...

2- کدام کشور مستقلی بر سر قسمتی از خاک خود گفتگو و مذاکره می کند و اسم آنرا اختلاف میگذارد؟ مگر موضوع مالکیت ایران بر جزایر سه گانه سوء تفاهم بوده است که بخواهد با گفتگو برطرف شود؟ مذاکره تا کجا؟ ظاهرا خط قرمز جناب وزیر از مرز های کشور هم محدود تر است! نکند خط قرمز ایشان خیابان پاستور و نهاد ریاست جمهوری است؟ امارات سالهاست که این ادعا را دنبال می کند چطور ممکن است که با گفتگو از این ادعای خود کوتاه بیاید!؟ مگر اینکه امتیازی به او بدهیم یعنی در برابر اینکه امارات بپذیرد ابوموسی جزء خاک ماست به او امتیاز بدهیم! واقعا شیخ نشین ذره بینی امارات ارزش این را دارد که ما در مورد این موضوع با او گفتگو کنیم؟ 

آری، آن مرد که در فروردین 91 در پاسخ به ادعاهای امارات و جهت اثبات تمامیت ارضی ایران در سفر خود به استان هرمزگان از جزیره ابوموسی دیدار کرد، رفته است.

3- متاسفانه این طور که جناب ظریف دارد پیش میرود و تمام کارت هایش را خرج میکند 6 ماه دیگر باید با دست خالی سر میز مذاکره با 5+1 بنشیند.همچنین جناب ظریف باید بیشتر مراقب اظهاراتش باشد تا در این شرایط خاص، ناخواسته به طرفهای دیگر پالس غلط ندهد، یا اگر واقعا نیازی به امتیاز دادن به غرب وجود دارد صریح بگوید شاید بقیه هم قانع شدند، بالاخره در قرن ارتباطات که شترسواری دولا دولا نمیشود! 

4- ببینید آش چقدر شور شده که صدای سلطنت طلبان هم در آمده است، شهرام همایون مدیر شبکه ماهواره ای کانال یک در مورد این مواضع ظریف می گوید:

«حرفی که ظریف زده را هیچکدام از دولتهای گذشته نه احمدی نژاد نه خاتمی و نه هاشمی و نه حتی شاه نزده بودند.ظریف میخواهد با کشوری گفتگو کند که در زمانی که ایران جزایر سه گانه را تصرف کرده بود اصلا وجود نداشته است»

و در این میان نمایندگان مجلس چه میکنند؟!

کلیپ زیر را ببینید...