یادداشت های یک افسر جوان

دانشجویان،افسران جوان جبهه مقابله باجنگ نرم هستند.حضرت امام خامنه ای

یادداشت های یک افسر جوان

دانشجویان،افسران جوان جبهه مقابله باجنگ نرم هستند.حضرت امام خامنه ای

سعه صدر

با توجه به دیدار رییس جمهور با حضرت آقا و تشکر امام خامنه ای از زحمات و خدمات 8 ساله ی دولت ،ذکر چند نکته خالی از لطف نیست.

* با نگاهی به 8سال گذشته به وضوح در می یابیم که در بازه های مشخصی از ریاست جمهوری دکتر احمدی نژاد به عنوان یک اصولگرای مردمی ،انقلابی و ساده زیست ،حملات بی سابقه  و توهین های مجرمانه ای علیه او صورت گرفته است که شاید آخرین نمونه آن هتاکی بی شرمانه سایت هاشمی رفسنجانی است.

عباراتی نظیر "انقلاب دزد"، "نااهل"، "جادو شده منحرف"، "افعی متحجر"، "خوارج"، دشمن ولایت فقیه"، "بابیه"، "حجتیه مدرن" و "وابسته به صهیونیزم جهانی" بخشی از هتاکی های سایت هاشمی رفسنجانی به دکتر احمدی نژاد است.


 

جای بسی تاسف است که نسبت به رییس جمهور مردمی یک کشور چنین جملات توهین آمیزی به کار می رود بدون آنکه مسئولان مربوطه به خصوص رییس قوه قضاییه به آن رسیدگی کنند.آیا اگر همین هتاکی ها نسبت به روسای قوای مقننه و قضاییه هم صورت می گرفت آن جنابان با سعه صدر برخورد می کردند؟!

برای جواب کافی است به یک نمونه واکنش این مسئولین به انتقاد برخی دانشجویان و فعالان فرهنگی علی رغم تذکر رهبر انقلاب درباره عدم برخورد خشن با انتقادات هرچند غلط جوانان توجه کنید.

http://rajanews.com/detail.asp?id=131340

http://tasrih.ir/fa/2120

کاش حضرات این سعه صدر نسبت به منتقدین را از خود شروع می کردند.

*آن روزی که جوانان حزب الهی نسبت به حرفهای آن نماینده مجلس (فرزند علامه شهید) معترض بودند ولی روسای مجلس و قوه قضاییه ، توهین های او به نمایندگان دیگر و رییس جمهور و نیروی انتظامی و بسیج و... را نادیده گرفتند حال کار به جایی کشیده که آن فرد امروز خبر از کشف ابزار شنود و فیلمبرداری در دفترش می دهد و تلویحا سربازان گمنام امام زمان را مسئول  آن معرفی و آنان را هتاکانه در مسیر تبدیل شدن به سربازان گمنام شیطان معرفی نموده است.

*آن زمان که در سال 88توهین ها به رییس جمهور قانونی کشور اوج گرفت و سیاهنمایی ها نسبت به اوضاع کشور آغاز شد و نامه بدون سلام و والسلام به رهبری عزیز نوشته شد و خواص سکوت کردند و قوه قضاییه کوتاهی نمود ،سرانجامش ریخته شدن خون های مقدس بسیجیان در فتنه 88شد.

*روزی که برخلاف مر قانون و عرف رایج، احضاریه برای رییس جمهور کشور ارسال رسانه ای شد و مسئولان مربوطه در خواب بودند و بعد فقط گفتند خبر نداشته اند!!! و ...

عملکرد ضعیف قوه قضاییه کار به جایی کشانده که سایت رسمی رییس مجمع تشخیص شروع به هتاکی در دور جدید کرده است تا شاید وجهه از بین رفته خود را به خاطر پرونده ...  خود وفرزندانش در فتنه  88و طرح تقلب در انتخابات و نامه بدون سلام و... را با لگدمال کردن وجهه معلمی ساده زیست که نشان داد ،می شود در کنار اشتباهات و کاستی ها، خدمت صادقانه و بدون اشرافیت به مردم ارائه کرد،بازسازی کند.و زهی خیال باطل...

البته که ملت ما بصیرند و قدردان خادمان خود.

و در آخر، اقتدار قوه قضاییه و تقویت اخلاق در جامعه اگر یک شعار تو خالی و عوام فریبانه نباشد، از نحوه برخورد با پایگاه اطلاع رسانی هاشمی رفسنجانی و مشاور پارلمانی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص روشن خواهد شد.

گفتنی ها کم نیست...

 

نکته

در این پست فقط میخواستم چند نکته را عرض کنم:

1-از توجه و نظرات ارزشمند دوستان به خصوص در مورد دیر آپ شدن وبلاگ تشکر  و البته عذرخواهی میکنم.

2-با توجه به اصرار دوستان ،عکس دکتر جلیلی را از بالای وبلاگ به قلب خود و در کنار عکس حضرت آقا و دکتر احمدی نژاد منتقل میکنیم.

3-تشکر ویژه از برادر همیشه بیدار آقا میثم به خاطر راه اندازی سنگر وزین سایبری ارزشبان و پیگیری های قدیم و نازکردن های اخیر ایشان.

4-عرض خوش آمد به برادر سجاد که به فضای سایبری بازگشت و به جبهه اصولگرایان مردمی جان تازه ای بخشید.