یادداشت های یک افسر جوان

دانشجویان،افسران جوان جبهه مقابله باجنگ نرم هستند.حضرت امام خامنه ای

یادداشت های یک افسر جوان

دانشجویان،افسران جوان جبهه مقابله باجنگ نرم هستند.حضرت امام خامنه ای

...من چقدر خوشحالم

چه بسا که چیزی را نپسندید و آن برای شما نیکو باشد و چه بسا که چیزی را دوست داشته باشید و آن برای شما بد و زیان بار باشد.

ما خوشحالیم...

خوشحالیم که دکتر حسن روحانی زیر پرچم ولایت ،طعم پیروزی را چشید.

خوشحالیم که شخصی منتخب ملت شد که رساتر از همه در مناظرات صحبت از ولایت فقیه کرد.

خوشحالیم که حسن روحانی از صندوق رای دولتی بیرون آمد که به دروغگویی مشهورش کرده بودند.

خوشحالیم که برخی از به اصطلاح استوانه های نظام،دوباره همچون زمان خود به امانتداری مجریان و ناظران انتخابات ایمان آوردند و سوار بر کشتی انقلاب شدند و باردیگر نظام خود را دارای دموکرات ترین انتخابات دانستند.

خوشحالیم که بر خلاف نظربرخی بزرگان خانه نشین شده! ،ملت با بصیرت ایران هنوز به نظام خود اعتماد دارد.(مشارکت 72.7درصدی)

خوشحالیم که منتخب مردم و هوادارانش در آرامش و آزادی مطلق به جشن و پایکوبی پرداختند و کسی سرزنششان نکرد.

خوشحالیم که دیگر نامزدها بر خلاف دوره ی قبل به منتخب ملت تبریک گفتند و شیرینی انتخابات را به کام ملت تلخ نکردند.

خوشحالیم که فرصتی پیش آمد تا مجلس نهم و ریاست آن طعم همکاری با دولتی اصلاح طلب،معتدل و با تدبیر را بچشد.

خوشحالیم که دوباره نظام اسلامی و دولت ،به صیانت از آرای رقیب خود شناخته خواهد شد.(تنها با جابجایی کمتراز یک درصد از آرا-370هزار رای-انتخابات دومرحله ای میشد)

خوشحالیم که در این دوره دیگر کسی به دنبال تهیه ی سند و مدرک برای شبهه افکنی در نتایج انتخابات نبود.

خوشحالیم که فضایی فراهم شد که برخلاف دوره قبل ،رسانه ملی با تمام ظرفیت خود ،این جشن ملی را در کنار هواداران منتخب ملت پرشورتر کند.

اصلاح طلبان دوباره بعد از دو دوره دوری از قدرت ،حداقل چهارسال زمان دارند تا شایستگی خود را در نزد ملت ثابت و وعده های خود مبنی بر اخلاق مداری ،استفاده از مدیران شایسته ی جناح مقابل-نیمی از ملت- و ... را عملی کنند.البته این بار بدون ارتکاب اشتباهاتی که جلوی دیدگان ملت به رقیب خود نسبت می دادند و نیز در شرایطی که هیچ عمل کوچک و بزرگی از چشمان تیزبین رسانه ها مخفی نمی ماند.

و اصولگرایان؛

اصولگرایان نیز حداقل چهارسال فرصت دارند بیانات رهبری عزیز انقلاب را دوباره مرور کنند.نقاط ضعف خود را بشناسند و درصدد رفع آن برآیند و نیز ساز و کار رسیدن به وحدت در شرایط مختلف را بررسی کنند.

اصولگرایان باید بدانند یکی از عوامل عدم موفقیت آنان در انتخابات توجه نداشتن به توصیه رهبر انقلاب مبنی بر اصلی-فرعی کردن مسائل است.اگر اصولگرایان در دوسال اخیر به جای جنجال و لجبازی با دولت-و دولت با مجلس-و حاشیه سازی های بی مورد و بحث برسر انحرافی بودن و نبودن، فرصت تاریخی بدست آمده را صرف اتحاد و رسیدن به راهکاری مشترک به منظور استفاده از تمام ظرفیت های اصولگرایی و حل بیش از پیش مشکلات مردم میکردند ،قطعا ملت همچون گذشته این فرصت خدمت را به آنان می دادند.

و در آخر، آری ما هم از امنیت و آرامش و شادی هموطنانمان علی رغم اختلاف سلیقه و نیز خاطرات تلخ انتخابات دوره ی گذشته خوشحالیم و به خاطر نعمت انقلاب اسلامی سر بر آستان حضرت حق می نهیم.

امام به ما یاد داد هرکس به وظیفه ی خود عمل کند باید خوشحال باشد.ما به نتیجه ی انتخابات راضی هستیم و حالا باید ببینیم وظیفه ی بعدی ما چیست.کار ما تازه شروع شده است.

پ.ن:سرانجام قصه ی انتخابات هم به سر آمد و روسیاهی برای کسانی ماند که با پیشگویی - بخوانید تحریک و حساسیت زایی - دولت را به جنجال آفرینی بر سر احراز صلاحیت نامزد خود و تقابل با رهبر انقلاب متهم میکردند.حال کجایند پیشگویان؟

مناظره اول

جدا از اینکه بنده هم مانند خیلی ها از این نوع برگزاری مناظره خوشم نیومد( چون باید به اندازه کافی به کاندیداها فضا داده میشد)، اما در کل به عنوان یک تجربه ی جدید بد نبود.صدا و سیما نشون داد میشه مناظره را طوری برگزار کردکه مردم به جای هیجانات کاذب! ،از ته دل بخندند.

حالا خوبه به بخشی از قسمتهای طنز مناظره اشاره ای کنیم که دیگه تکرار نشه.

غرضی:(تکه کلام:ما انقلاب کردیم.ما جنگ کردیم.ما سازندگی کردیم.ما بیست سال پیش که از این مشکلات نداشتیم. زمون ما دلار 15 تومن بود...!  همه ی مشکلات ما زیر سر تورمه!)

انگار این بابا تا حالا خواب اصحاب کهف بوده حالا بیدار شده دیده دلار سه و پونصده و یه مملکته با هزار تا مشکل! و ریشه ی مشکلات رو هم پیدا کرده!

روحانی :(تمام جوابها در صراط مستقیم قاپیدن رای مردم:همه ی مشکلاتو حل میکنم.همه  رو بیمه میکنم و ... )

قالیباف:همانطور که مردم در نیروی انتظامی و شهرداری تهران وعده های منو دیدند! من ظرف شش ماه ارز را تثبیت میکنم وظرف دوسال مشکل گرانی و بیکاری و ... را حل میکنم(ماشااله به این اعتماد به نفس،البته میگن از طریق تبلت با مشاوراش در ارتباط بوده...) + خوشم اومد، به خاطر خودشم که شده برجک عارف رو زد.

جلیلی:با هیبتی دیپلماتیک و جوابها کاملا مختصر و مفید و در راستای تبیین دستاوردهای دولت و نظام.(بقیه باید یاد بگیرند)

حداد:به همه ی سوالات از جنبه ی هنری-ادبی جواب می دهد+یک بیت شعر -(در آخر برنامه به همه ی بینندگان سلام! میکند)

رضایی:این آقای اقتصاددان ماشاءاله توی این هشت سال آمار همه چیزو درآورده ،به دفترچه ی جادوییش دقت کنید ،هر چی بپرسی آمارشو میریزه رو دایره!+(تکه کلام:من میخوام با کارشناسان اقتصادی رقبایم مناظره کنم نه با خودشون!)-(خطاب به مجری:شما باید فعلا همه ی ما را رییس جمهور بدونید.)یا للعجب،هنوز نیومده خودشو درحد رییس جمهور میدونه!

عارف:(تکه کلام:همه این مشکلات تقصیر دولت اصولگراست و به خاطر خانه نشینی اصلاح طلبان)بدجور قاط زده بود به قول احمدی نژاد انگار اینا مملکتو گلستون تحویل ما دادند-(عارف بعد از اینکه نزدیک بود قهر کنه و در جواب تمام سوالات تستی گفت نظری ندارم! ، وقتی عکس معدن نمایش داده شد اولین نفر برای توضیح عارف بود عارف جواب داد این عکس یک اثر برای جذب توریستیه! و صنعت گردشگری باید جزء اولویتهای کشور باشه!!! (فکر کنم بعد از اینکه فهمید عکس یک معدنه نه یک اثر توریستی ، توی دلش کلی فحش به صدا و سیما داده که اینها میخواستند منو ضایع کنند) 

 پی نوشت:

بیچاره ضرغامی که با هزاران ساعت برنامه ریزی، نود درصد سوالات مناظره از نظر کاندیداها غلط بود!

دیدار با افسر جنگ نرم ،حاج حسین یکتا

فایل صوتی صحبتهای حاج حسین یکتا در جمع جوانان مجموعه فرهنگی عاشوراییان،خرداد92.


http://uplod.ir/ykvfvmr53eva/haj_hosainyekta-Ashouraiyan.ir-1392.mp3.htm


(راهنمای دانلود فایل:در صفحه ی باز شده، روی ایجاد لینک دانلود کلیک کنید.حجم فایل:12MB)


پیشنهاد می کنم حتما دانلود کنید بسیار مفید ،جالب و طنزآمیزه!


برای اطلاعات بیشتر از لینک دیدار با مرد جنگی (حاج حسین یکتا) بازدید کنید.